Just happy to be here

idag har jag bara gått runt med en underbar känsla i kroppen, allting är så förbannat bra just nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
På torsdag får man äntligen träffa KickiDi igen efter fyra månaders lång väntan, ska bli helt underbart att få hem henne hit igen. som vi saknat dig!
Och snart får man även träffa alla nära och kära där hemma.
Bara massa trevliga ting som väntar en runt hörnet.
Ja, jag är lyckligt lottad!
 
 
 
 
kärlek till er gott folk
/ds
 


Kommentarer
Kikkidi

Vi hadde det så koselig!

2013-01-03 @ 21:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0