Det handlar inte om att försöka, det handlar om att lyckas!

Det är väl egentligen bara så att det ska vara lite upp och ner, jag menar man kan väl inte begära att allt ska vara frid och fröjd även fast man får lov att önska det. Saker och ting tar sin tid så det handlar väl bara om att hålla modet uppe och låta tiden ha sin gång.
 
Försöker finna något nytt som kan inspirera mig i min vardag, något nytt och spännande som kan sätta lite färg på tillvaron. Bör väl egentligen inte vara så svårt när man tänker på att jag i princip inte gör någonting annat än jobbar och sover, vilket det egentligen inte är något större fel med, men hade väl vart roligt om man lyckades klämma in något där i mellan.
Men okej, prio ett ska bli att spara pengar!
Förstår verkligen inte hur jag kan göra av med så mycket pengar på i princip ingenting, helt hopplös.
Vilket i sin tur leder mig till min första utmaning och definitivt inte en lätt en men nu ska ni få höra gott folk - jag Denise spelbacken ska sluta snusa! - när stocken som jag tog med från Sverige är slut då är det snus stopp! önska mig lycka till, för jag lovar er, det kommer behövas!
 
- Nu blir det att gå hem och käka och sedan dra ut på lång promenad för att skingra tankarna.
Kärlek/ds
 
 


Kommentarer
Pappa

Stöder dig till 100%, du fixar det!! Hugs!!

2013-01-09 @ 06:52:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0