tid för lite ro

Ytterligare har en helg passerat i all sin enkelhet och i princip har jag inte gjort ett dugg, bara slappat av och tagit det lungt. Blev inge kroghäng denna helgen heller och lika glad är jag för det, fundersamt om man börjar bli gammal nu, gammal och förståndig. Eller kanske är sanningen så enkel att jag helt enkelt bara behövde mig en pause ifrån allt, i vilket som har det vart riktigt skönt.
 
Imorgon drar en ny arbetsvecka igång och jag glädjer mig,mycket sker även denna vecka så riktigt än kan jag inte slappna av, men snart, snart hoppas jag att min kropp och knopp kan få lite vila, är behövligt efter alla omställningar i det sista.
 
take care - love /ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0