No matter

Efter en tid utan intenetåtkomst har jag nu äntligen fått tillgång igen och som det underlättar det vardagliga livet.
I det sista har egentligen mitt liv bara vart ett enda stort kaos och det tar på krafterna att hela tiden gå runt med frågor och funderingar men inga klara lösningar, när något äntligen faller på plats dyker någonting nytt upp och så är det bara att börja om från början, ibland känns det som om det faktiskt inte finns något riktigt slut på detta. Men snart drar en ny månad in och med den förhoppningsvis lite mera klarhet. Även en tur hem väntas och sanna mina ord vad jag glädjer mig till det, home sweet home
 
har nu vart snusfri i över en och hen halv månad så ja, det är jag ju rätt nöjd med måste jag säga. Men kan även tillägga att det "inte" bara är fördelar med att sluta...., nu gav jag mig själv lite lätt kvällsångest också, bra jobbat. aja smällar man får ta när man är ung och dum.
 
Imorgon vankas jobb och i dessa tider rullar nya varor in stadigt så det är fullt upp med att packa upp och packa ut, ett jobb med många frestelser skulle jag vilja påstå.
 
Något annat spännande att berätta? - nej jag tror faktiskt inte det. För en gångs skull tror jag att jag gör rätt med att bara hålla tillbaka på det lilla som finns för att sedan se om det gör någon skillnad..


Kärlek/ ds
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0