time to say goodbye

Det är som ett tungt täcke som fallit över en, imorgon går turen tillbaka till Kristiansand och jag kan inte påstå att jag glädjer mig speciellt mycket. Känns tungt att lämna allt och alla här hemma, vill bara stoppa tiden och stanna i detta nuet. Börjar mer och mer inse hur mycket jag har här hemma som får en att må så bra och tanken på att flytta hem kryper allt närmare inpå, kanske på tiden att släppa den norska drömmen.
 
Vill även passa på att skriva några rader till två fantastiska människor som snart ger sig ut på sitt livs äventyr!
Jag hoppas ni kommer få en helt underbar resa och att ni får vara med om att uppleva nya ting som kanske kommer vara till hjälp för er resa genom livet, kanske finner ni svar på några obesvarade frågor, kanske finner ni drömmen i ert liv. I vilket fall som helst så hoppas jag att ni lägger alla bekymmer och krav åt sidan och bara njuter av det fantastiska som väntar er. Men framförallt, Var rädd om er! (själv kommer jag få några sömnlösa månader framför mig, haha). Vi ses i April - Jag älskar er MN. & EB. <3
 
 
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0