Nattens tysta bana.

Ni kan kalla mig vad ni vill, pessimist om så men jag har ingen tro på det här med att allt har " ett lyckligt slut". Däremot tror jag att vissa avslut är början på någonting stort, någonting bättre. Ibland finns det inget annat val än att vända sig om och lämna det som en gång var eller till det som en gång kunde ha blivit. Det handlar om att ransaka sig själv och ifrågasätta sig sina värderingar, handlingar & tankar, vad är bäst för mig!
Det är en stor lögn att påstå att det på något vis skulle vara lätt, men man har ingenting att förlora på att försöka, för vem vet, kanske är gräset grönare på andra sidan.
 

/DS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0