Positivt tänkande!

Ni vet den här tiden på året då det känns som om vintern aldrig ska ta slut, det är fint väder men med den bitande kyla som blåser in i från havet och till råga på allt ligger snön som ett istäcke över marken så varje steg ute på öppen gata är ett steg i ren livsfara. De varma dagarna känns så långt borta och man bryr sig inte riktigt här och nu, man tycker lite synd på sig själv och känner att man är värd att unna sig lite godsaker titt som tätt, just precis den tiden har jag befunnit mig i nu och tror det har blivit lite utav en ond cirkel så därför mina vänner börjar mitt nya och hälsosammare liv från och med måndag.
Ja inte för att jag förväntar mig några stordåd men känner att kroppen behöver ett upplyft, känns som om den sunkit ihop en del under det senaste månaderna, samt att jag kännt mig helt tom för energi, så nu blickar vi framåt med positiva vibbar!
 
-Om nästan exakt en månad är jag hemma och sanna mina ord vad skönt det ska bli att få komma hem ett slag och bara koppla av - just love.
 
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0