vi kan inte styra över allt.

Här om natten hade jag en sån där härligt fantastisk dröm och som Pär sa, du kanske drömmer sann drömmar och även fast jag vet att jag inte bör tänka tanken, så kan jag bara inte stöta bort det faktumet att det faktiskt hade vart fantastiskt trevligt om det skulle slå in och bli sant. Man måste väl få drömma!
 
Annars flyter livet på i all sin glans, dock tycker jag att min karma är lite lätt orättvis emot mig in i mellan men det är väl bara sån livet är, ingen ide att lägga ner tid och energi på det.
 
Imorgon står fredag på schemat och för många så även helg, dock inte för mig som ska arbeta på lördag, vilket i och för sig inte gör mig något då en annan måste tänka lite ekonomiskt nu här framöver så jobb på lördag innebär en lugn fredag, och förhoppningsvis även en lugn lördag. I ärlighetens namn tror jag bara det skulle vara bra för mig med lite lugn och ro, kasnke rent utav ska koppla bort mig ifrån omvärlden ett slag och bara nöja mig med mitt eget sällskap.
 
 
Snart Sverige och pulsen går upp - just love!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0