jag känner igen dig..

Nu ligger vi på soffan hemma vid emma b och bara latar. Drog iväg till rättvik på tisdagskul igår och festade loss, träffade en del riktigt trevliga människor men tror dock vi kom på en kväll då de var nån föreställning så krogen innehöll en hel del äldre också, men det sket väl vi i. Vi hade iaf en riktigt festlig kväll. Idag blir det bara slappa och ladda batterierna för det finns  en rätt stor risk att vi drar ut på äventyr till helgen, vi har nämligen planer på att dra till gbg på göteborgskalaset, en impuls grej som vanligt men skulle vara så fruktansvärt roligt plus att vi har boende och allt , så antagligen befinner vi oss där på fredag, fest!


Igår ringde även Silje vilket var en glad överaskning synd astt du inte kan dyka upp på larz kristerz men vi kommer nog ses snart iaf, hoppas jag. Föresten ska jag jag bjuda på bilden som jag prata om, beskåda & skratta.



så här såg en annan ut efter tre dagar hemma i Sverige, lyckat... njaa kan jag inte påstå




nästa helg är det larz kristerz och då kommer systrarna backlund hem, då blir det festligheter vill jag lova.


Kärlek / ds


Kommentarer
SiljePruttfull

Du må jo ha en hærli brunfarge nu, å litt rød å frisk like vell guttan? :p

Neste år kommer æ, uansett, ei vekka eller så, blir kung!:) Oppfør dokker i hælga, å glede mæt ell bildan...? :p Love

2009-08-14 @ 10:01:12
Katharina

Ja nästa helg Denise, då jevlar...

2009-08-14 @ 13:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0