Hejdå Sverige, Hej Norge.


Hur ska jag hinna sumera allt, sitter jag och funderar över. Har så mycket som jag vill skriva om men så lite tid. Vill iaf tacka alla för en fantastiskt trevlig lördags kväll, hade verkligen hur roligt som helst och jag är så glad över att jag fick en sådan klockren ute kväll när det nu blev den sista i Falun för ett tag. Speciellt tack till alla er brudar, ni är underbara.



Om två timmar går tåget mot Narvik och det är med blandade känslor, har fått lite panik i mellan åt av att veta att man inte kommer träffa alla på ett bra tag, att vara borta från alla och framförallt att inte få träffa Malin, mamma och pappa känns riktigt skumt. Men känner även en stor spänning över att äntligen få komma iväg, ett nytt kapitell i livet, det var på tiden kan man säga, haha . Ska iaf blir fruktansvärt trevligt att träffa Emma igen och kommande helg är redan planerad så nu får vi se vad Narviks uteliv har att bjuda på. Kanske man till och med kommer längta hem till slittan, haha.
Nej så illa kan det inte vara.

Men ta hand om er allihop och ha det kanon här hemma.
Så ses vi till sommarn !

Massa Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0