Narvik i kvälls ljus

Nu har jag änlänt till Emma b och Narvik, det känns riktigt skönt efter den långa tåg turen. Men jag blev faktiskt lite paff för det gick fortare än vad jag trott, antagligen för att man sov bort än del timmar. Har iaf fått en hybel nu så allt är fixat och klart ska snart gå ner med grejerna. Finns redan lite möblering så jag slipper köpa säng, katjing.
Har nyss blvit tvingad att färga Emmas hår, redan slav.
Nej nu ska jag ta och tvätta håret för det kan behövas, sen ska jag följa med Emma till hotellet och kika lite för i morgon börjar mitt arbetsliv här uppe i Narvik.

Men jag kan säga att det var riktigt tungt att lämna dig fröken nyling, kommer bli tomt att inte ha dig i min vardag som jag alltid haft dig. Men jag hoppas och vill verkligen att du ska komma, för hur ska detta annars gå. Ja du ska komma punkt slut.

Nu blickar vi framåt med nya tag, tror nog att detta kommer bli riktigt bra.

tack för mig
Massa kärlek/ ds


Kommentarer
linkan

<3<3

2009-02-27 @ 01:22:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0