Sista kvällen med gänget.

Ikväll ska vi ut en massa brudar och det har blivit lite av en vana på onsdagarna. vi arbetslösa, haha . Men bäst att passa på för snart skiljs vi alla åt. Malin och Hanne drar till Sydamerika till helgen och sen flyttar jag till Norge så det känns som det är bäst att passa på att träffa alla nu medans man har chansen.

I Morgon blir man 20 och det är med blandade känslor, men nog ska väl det föra med sig något positivt också, ganska skönt att få ränna på systemet själv utan att behöva be andra.


Min ungdom kommer aldrig igen

Jag har så mycket förstånd att förlora än

Så jag lovar dig inget, min käraste vän

Det är ett kort liv. 

LW, den mannen vet hur man skriver musik- .

Kärlek/ ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0