strålande sol och en massa snö

Okej då tänkte jag att jag skulle bjuda på lite uppdatering härifrån Narvik.
Igår var min första arbetsdag på hotellet och den var rätt hektisk kan man säga, min handledare Svetalonova går i hundra knyck så det gäller att hänga med i svängarna. Plus att hon inte uppfatta att jag var svensk förens efter en halvtimme då hon påpeka att jag inte hade Narviks dialekten, haha.
på kvällen slog vi på stort och gick på krogen till ett ställe som heter spår 1, det var rätt festligt måste jag säga. fick lite hemma känsla eftersom det påminde en om bushen en del, så det var fin fint. Men en annan var rätt nykter eftersom jag skulle upp och jobba vid elva. Gick hem rätt tidigt så jag är rätt nöjd över mig själv. Däremeot kan vi inte riktigt säga att alla gick hem så tidigt, Malin kommer ner springande till mig i morse och frågar om Emma sovit vid mig. En annan står där som ett frågetecken och har inte en aning om vart Emma är. Då konstaterar vi båda två att Emma kört på bortamatch, go Emma go.

Och nu sitter jag här i sängen med en sovande Emma bredvid mig. Ska snart ta och slå på en film och kanske ta en liten powernap också eftersom vi ska ut ikväll igen för att upptäcka lite fler uteställen här i Narvik.
Föresten kan jag berätta att det är hur fint som helst här uppe, solen skiner och vi är omringade av berg helt underbart.

ha det great så hörs vi gott folk.

Kärlek / ds


Kommentarer
linkan

hahahaha go team go! :D

2009-02-28 @ 16:50:17
trasmattan

HALLÅÅÅ!!! uppdatera oftare!

2009-03-02 @ 17:32:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0