Nedräkningen har börjat.

Nu mina vänner kan jag berätta att det går mot slutet mun hur långt det är kvar tänker vi inte gå in på i detalj.
Mamma & pappa är iaf här på besök nu och det känns så skönt att få träffa dem igen, har verkligen saknat dem!
Idag har vi vart på krigsmuseét och kikat runt och de var då tur att det blev av någon gång, som jag tjatat på att vi ska dit. Trevlig tur där inne, sen gick vi och hälsa på Silje på jobbet också så mor & far fick träffa min arbetskollega som jag pratat så mycket gott om och silje tyckte de skulle hänga med ut på krogen i morogn, haha men jag tror nog de är bäst för deras egen skull att stanna hemma. tror de skulle få en chock om de såg oss "galna svenskar" .

I morgon ska vi alla ut på en vandring och för en gångs skull så blir den här vandringen av, vart så mycket pålanerat förut som aldrig blev av men nu är allt fixat så nu blir det vandring och båtfärd tillbaka, sen drar vi ut på krogen och härjar.


Pratade även med min kära vän malin schmidt i lördags och rätt och slätt, fan va jag saknar dig.
Men om planerna går som handen i handsken kommer vi spendera en massa månader ilag nu framöver och det kan nog inte bli så mycket bättre, vi ett galet tjej gäng kan nog göra det riktiugt bra iulag


Tack för mig!
Kärlek / ds


Kommentarer
mallan

åhh snaart kommer äntligen min yngling hem sooom jag har lääängtat sees snart hjärtat<3

2009-07-07 @ 20:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0