vi bara glider

har vart en riktigt händelserik vecka och det gillar vi skarpt. I torsdags kväll tog vi gondolen upp till fjället och jag lovar er att de var en obehaglig tripp upp, hur högt som helst och så stannar den helt plötsligt och den där lilla hytten man sitter i börjar gunga fram och tillbaka, nej fy fan det var ingen höjdare. Dock var ju utsikten helt sagolik, helt otroligt hur vackert det var. Ska bjuda på nån bild sen när jag får tid. Igår tog vi en vända på krogen också och det är ju alltid lika trevligt här uppe i Narvik. Idag blir det att gå och käka på bella napoli där kattis jobbar, fin mat ska vi lyxa till det med idag om det inte blir en pizza för mig, haha. Sen ska vi ut på krogen och röja satan har en känning på att denna kväll kommer bli riktigt lyckad. 

Nej nu ska jag och Emma gå och hänga lite vid Malin sen ska vi nog ta en shopping vända, det är vi värda.



The crazy sweeeeedes, jo det är så det sägs. (tack kattis för bilden)

Knyckte en bild av kattis ;)



- ibland gör saker och ting riktigt riktigt ont.

påterseende mina kära läsare.
/ds



Kommentarer
Mästerfotografen i ecco

Ja, den blev faktiskt ganska klockren den där bilden! OCH ni må tala om vad som skedde på lördag natt nån dag!

2009-07-13 @ 13:32:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0