En fantasi, en dröm en verklighet


blickar ut över fjället och himlen är helt klarblå det är så sagolikt så vackert helt enkelt. I morgon är det midsommarafton och det kommer inte firas på samma sätt som hemma, ingen fotbolls turnering vilket jag ärligt talat är rätt knäckt över hade ju så trevligt förra året på det evenemanget men vi önskar alla en lyckad turnering och sup lungt.
Midsommar firas ju inte här så jag och Emma får ta tag i de där traditionerna själva. Kanske tar vi och gör oss någon riktigt god middag och bara njuter av det underbara vädret som spås ska stanna här ett tag nu, helt underbart måste jag säga. Ja nu är livet så där ljuvligt


Jag säger bara
så mens ditt hjärta slår ann
passa på om du kan
fånga varje ögonblick



M & P - tack för allt.


Kärlek
/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0