Tid är bara tid men ändå är vi så beroende av den.


Denna vecka har det vart jobb, jobb och åter jobb och jag känner att min kropp känner av det, är helt slut. Men tror till viss del det har att göra med att jag börjar känna mig lite sjuklig också så just därför var det riktigt skönt att bara ta en mys fredag framför tvn och bara slappa och slippa tänka på någonting.

Antar att ni där hemma går runt i Falu stad och är pruttfulla nu på självaste Falukalaset, första gången jag missar detta på flera år och jag kan ärligt säga att det gör inte mig ett dugg, det enda jag känner att jag är riktigt avundsjuk på är att ni får käka langos och inte jag, jag skulle fan kunna döda för en langos men jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer finnas langos på Kiruna festivalen, ja just det har jag berättat om det. Vi drar på Kiruna festivalen sista helgen i juni, kommer nog bli riktigt flott det där kalaset, roligt att testa på något nytt också.

Just nu när jag sitter här och kollar ut genom fönstret så ser man fjället och det är en väldigt märklig syn just idag, för från hälften av fjället och uppet så har det snöat så det är grönt nertill och vitt upptill, rätt festligt faktiskt.


Men idag vill jag framförallt säga ett stort Grattis till malin Nyling som fixade teorin, jag är stolt över dig sunshine!
Och kanske ett lite större Grattis till dig Fille som tagit studenten idag, hoppas verkligen att du haft en av dina livs bästa dagar, för studenten är något helt oslagbart.
På sätt och vis kan jag känna en lättnande känsla inom mig över att jag inte är hemma nu när folk tar studenten, för jag lovar er det gör riktigt ont bara av tanken. och skulle man vara hemma och se alla lyckliga studenter skulla man nog inte kunna hålla tillbaka tårarna, för är det någon tid man verkligen skulle vilja gå tillbaka till så är det den underbara studenten.

ähh nu  kan vi bju vi på lite student bilder medans vi ändå är inne på temat.




















Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0