16 mars 2009

 

Idag har det vart en rätt slitsam dag om jag får säga det men som sagt man får tänka pengar pengar pengar så går livet lite lättare. Plus att jag blev glatt överaskad idag när jag städa och slog på tvn medans jag fixa och dona och upptäckte att de visade Andra Avenyn på norsk tv, gamla avsnitt visserligen men vilken lycka. Slutade runt halv sex så jag begav mig hem för hänga lite med Emma, kan även berätta att det blåst som fan här uppe idag som Emma vill uttrycka det : - Man lyfter ju fan från marken. Så det har inte vart speciellt härligt väder idag men så kan det vara. Vi har iaf festat loss på pizza framför tv programmet tangerue bakken, det är den norska versionen av en annan del av köping. Väldigt festligt måste jag säga att det var, de var på discotek och dansa loss eller ja rättare sagt en danas den andra åkte mest dit för maten, köpte en hamburgare med en massa strips plus att han köpte varm korv med bröd titt som tätt under kvällen, då ha inte hänge ihop med sin fjälla. Nej dte blir ett program att följa kan jag lova.

 

Tänke även skicka en extra tanke till desa två som förgyllde min dag igår då de ringde mig vid tolv snåret ( visserligen lite halvt på dyken) men var i vilket fall som helst hur trevligt som helst att få prata med er, då känner man att man saknar människorna där hemma. Hoppas att vi hörs snart igen och att ni ta väl hand om varandra, Linkan håll ett extra öga på bagget nu, haha.

 

Nej nu ska jag kika in Cold case för det har de också här, lyckan är total. Sen väntas sömn, gött.

 

take care & påterseende / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0