Blue, Blue moon

 

Nu sitter jag och Emma och diggar till Blue,blue moon och vi känner en stor glädje över vårt beslut att flytta till Narvik. Vi trivs som fisken i vattnet och livet leker. Ikväll ska Emma jobba och jag skulle egentligen haft en hemma kväll, men nu har silje frågat om jag ska med ut och dricka öl och man kan väl inte säga nej efter hur min förra helg blev, haha. Måste ju bli bättre denna gång, lite trist att inte Emma kan haka på bara men som sagt vi laddar ju inför vinterfest veckan och allt vad den har att erbjuda. Plus att jag är värd detta eftersom Emma dejtar och inte jag ;) . Har hängt på köpcentret varje dag sedan i måndags så vi är lite av stammisar kan man säga, men det har inte blivit så mycket handlat. Föresten kan jag meddela att det jobbar en riktigt rekorderlig karl i WE butiken i köpcentret, idag höjde de musiken i butiken när jag och Emma gick förbi sedan fick vi lite heta blickar, haha.

Föresten ni brudar som funderar över att komma upp och hälsa på så gör det under påsken för då är både jag och Emma lediga i en vecka och då kan vi härja satan ilag. Jag och Emma tycker iaf att detta är en riktigt bra ide, så nu får ni allt visa lite intresse ;)

 

kräfter

 

Från oss två till er alla en riktigt storslagen kräfthelg.

Kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0