Fotboll

Idag har jag jobbat lika mycket som igår, fick lov att typ göra alla rum idag nu inför vinterfest veckan så det bådar inte gott inför vad som komma skall. Men dte är ju pnegar, man får se det så. 

 

Om någon timme ska jag och Emma b till Malmen och kolla på fotboll, kan ni tänka er det ?

Jag och Emma sittandes framför en stor tv skärm tittande på människor som springer efter en boll, haha okej det var väl kanske lite överdrivet men som sagt det är ju inte något som hör till vår vardag direkt. Det hela var Siljes ide att vi skulle följa med dit och ha en trevlig kväll, var tydligen billig öl också så Emma nappa direkt eftersom hon är ledig ikväll, en annan ska ju jobba i morgon, men man hinner ju ut en sväng iaf ;) .

Ja sen kan jag berätta att jag nu äter pasta för typ sjätte dagen i rad, till och med jag som inte gillar potatis speciellt mycket skulle kunna dö för potatis och köttbullar med brunsås, haha vilken varierande kost man har här uppe, men det kommer bli en bättring när lönen droppar in.

 

Det är lite festligt för jag och Emma tycker vi ser folk hemifrån hela tiden, här om dagen tyckte sig Emma se staffansson passera, och jag tyckte mig se Selin här idag kommande i en bil. Lite mysko det här.

 

Ha en trevlig kväll gott folk, för dte ska iaf jag ha.

kärlek (extra mycket till M, M & P) / ds

 

 



Kommentarer
linkan

hahahah hoppas ni ser mig någon dag också!

fast då hoppas jag det är på riktigt!

ha en trevlig fotbolls kväll era huliganer!

(och hitta inge fotbollskillar dom är tråkiga) ;)

2009-03-11 @ 23:45:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0