Har du också tänkt

Ja nu var det väl ett tag sen jag skrev något och det har väl sina skäl, för det första har jag inte orkat, sen går datorn trögt som fan just nu eftersom jag håller på att mecka lite & för det tredje så har jag inte kunnat.

Helgen var bra och det var en festlig lördag, bortsett från min storslagna bravad. Tror ni inte jag lyckas vurpa på isen och ramlar bakåt och slår i svanskotan, vilken jävla smärta säger jag bara. Hade jag vart själv & nykter hade jag stortjutigt men nu var inte fallet så, så heller inga tårar. Men på söndagen när jag vakna var en total katastorf, kunde knappt komma upp från sängen och sitta var det inte på tal om, kändes fan som döden var nära. Tanken som slog runt i huvudet hela dagen var hur i helvete ska jag kunna jobba och det kan jag säga att det har inte vart lätt, kan ju inte böja mig och ta upp någonting från golvet så jag skulle behövt en sån där pansionärs plockstav men aja, jag har kommit på mina knep.

 

Dagen idag har inte vart speciellt rolig, det mesta har vart rätt drygt och arbetsdagen blev 10,5 timmar. Trodde att de skulle bli lite lugnare nu när vinter festveckan var slut, jo hejsan att det blev. Nej så idag har jag tyckt rätt synd om mig själv. Men när jag kom hem kika jag på one tree hill och det lättade upp stämningen sen kom Emma ner och det blev pricken över iet så nu känns det rätt bra igen. 

 

Snart är det påsk & hade jag vart hemma hade det nog inte kännts så speciellt men nu när man sitter här borta skulle man kunna göra allt för ett påskägg fyllt med godis, vet inte ens om jag fick något förra året och antagligen kommer jag inte ihåg det för att jag inte brydde mig. Men nu skulle fan ett påskägg förgylla hela påsken. Som ni förstår är detta en liten pik till två väldigt speciell personer i mitt liv ;), haha

 

Nej nu ska jag sakta men säkert försöka ta mig till sängen och sova för jag är död.

Ta hand om er alla där hemma, sakna er !

Kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0