Helg

 

Ja då var det helg igen då och man tänker direkt - ledighet, men icke ska snart iväg och jobba och jag kan berätta att jag inte är ett dugg sugen på det, men det är ju pengar plus att det förhoppningsvis inte blir så många timmar. Sedan blir detatt bege sig hem och fixa iordning sig, för ikväll ska vi ut på byn och härja. Får se vart det bär av, kanske Malmen eller spor 1 eller kanske slår vi till på hurtigrutten. Men tror att vi först skulle hem till en som heter ørjan han har nämligen børsdag idag ( föedelsedag) & Silje tyckte att jag och Emma kunde hänga med dit, skulle tydligen bli en del folk så ja då får vi kanske bekanta oss med lite nya norskar. Annars flyter allting på rätt bra här uppe, onsdagen var riktigt trevlig med fin middag och gott sällskap så det tackar vi för.

 

Föresten kommer jag och Emma få ett riktigt långt och härligt påsklov här uppe, är lediga mellan den 3 - 13 april hur skönt som helst. Så då ska vi bara njuta av livet och hitta på en massa galenskaper. Jag och Emma har fortfarande lite svårt med vissa benämningar som kosa  &  akkurat för det använder de hela tiden i helt olika sammanhang så om någon har en förklaring, tell us. 

 

Nepp nu väntas jobb. 

tack för mig. / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0