Jag bara ler.

 

Just nu känns verkligen allt hur bra som helst, solen skiner och man kan riktigt känna i luften att våren är påväg. Riktigt skönt att få lägga in alla jävla vinter kläder och invistera sig en ny vår gaderob för som sagt man har ju inte ens lyckats fått med sig hälften av kläderna hemifrån så det blir att fynda nytt, vilket alltid är lika roligt. Annars flyter livet här uppe på riktigt bra och jag har redan vart här i över en månad, kan inte riktigt fatta det, det har gått så himla fort och kommer det fortsätta i det här tempot kommer man ju vara hemma innan men ens hunnit blinka.  Det drar iaf ihop sig till påsk och på fredag får vi påsk ledigt ända fram till den 13 så det blir lite utav påsklov för oss vilket vi ska utnyttja till max. Plus att det trillar in ett förskott på 10 000 på kontot på fredag också, så på fredag har Emma bestämt att vi ska fira. 

 

På tal om att fira kan jag berätta en sak för er, mina grannar firar också lite idag för de ska nämligen åka hem i morgon och vara kvar där i ungefär en månad så de har lite festligheter här nu. Så när en annan precis satt sig här vid datorn kommer en av grannarna och bjuder mig på en gin & tonic med citron & is, inte varje dag man blir det heller, Flott som fan måste jag säga så här på tisdags eftermiddagen, haha.

 

Pratade nyss med fröken nyling också & det är alltid lika trevligt att höra din röst, då känns det som om vi bara är ett stenkast ifrån varandra och även fast avståndet är en jävla bit till så kan jag riktigt föreställa mig saker du berättar om, så på något vis är man hemma varje gång man hör din röst.

 

Kan avsluta med att berätta att jag vet att jag vart rätt kass på uppdatering och det kommer tyvärr bli sämre nu, eftersom mina grannar drar och därmed internet också. Emma & Malin har inte fått tillbaka sitt internet heller så som sagt det kommer antagligen inte ske någon uppdatering under vår ledighet, men man ska aldrig säga aldrig. Kanske blir det att gå in en snabbis ikväll och bjuda på lite bilder från vår vistelse här. Annars Önskar vi er alla en riktigt bra påsk och ett lyckat påsksupande. Ta hand om er och ta hand om varandra och sist men inte minst, lev livet !

 

 

Don't tell me how life is
Cause I don't really want to know
Don't tell me how this game ends
Cause we'll just see how it goes       

 

- Denna låt den förgyller min morgon promenad till jobbet, tack för det !

 

Kärlek / ds

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0