lite større platss

Igår hade jag och Emma mirmys, vi kika in den rätte för rosing och käka chips och chilinötter. Emma blev helt stött och satt och skrek barnarov under hela programmet, hon var fruktansvärt frustrerad över att Hugo som bara var 19 gick vidare. I själva verket var hon nog bara avundsjuk över att Linda fick dejta han och inte hon, haha.

 

Vid Elva traska Emma till jobbet så då blev jag sittande här i min ensamhet och tänkte att jag kanske skulle slå på en film eller nått  men så blev det inte. malin kom förbi och tyckte vi skulle gå ut och ta en öl och visst ställer man upp på det. Men det blev inte en öl utan ett antal öl. Vi infann oss på spor 1 och där träffade vi på bjärrn och alladin så vi hängde runt med dem. Testade på en ny krog också, lite humoristiskt namn " lite større platss" , i självaverket var krogen riktigt liten kan nog jämföras med Sorento i kära svärdsjö,haha. 

 

Idag blir det nog bara en lugn och skön söndag, funderar på att kila upp och väcka Emma snart också, kanske ta en långpromenad ( om vi orkar vill säga) . Men det är ju så förbannat jävla vackert här så en promenad skulle nog pigga upp en sliten själ. Har vart strålande sol varje dag sen jag kom hit, förutom en dag. Men det hör då inte till vanligheten där hemma inte så vi är nöjda.

 

tack för mig och påterseende.

 

kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0