Måndag - Ledig

Emma slapp jobba igår kväll eftersom det inte bodde någon på hotellet och lika så slapp jag jobba idag eftersom det inte fanns något att göra. Så jag och Emma bestämde att vi skulle ta oss ut på en lång promenad här i Narvik idag istället. Emma fråga när vi skulle gå upp och jag säger att jag ställer klockan på tolv, så sent säger Emma och jag ställer om den till tio. Men idag när jag dyker upp hos Emma så ligger då hon och sover som en stock, haha.

 

Men vi kom ut på vå promenad iaf och vi kan väl bjuda på någon bild. Tyvärr var det inte lika bra väder idag som de vart de andra dagarna, eller så är det bara jag och Emma som har otur, för när vi kommit hem efter vår promenad lyste då solen, typpist.

 

 

 

 

- det var kallt och det blåste som fasen. men ser ni fjällen bakom, vackert som bara den kan jag berätta.

 

I morgon blir det att jobba och det känns rätt skönt, för man gör inte så mycket om dagarna annars, för tvn havirerar när den vill och kolla på olika tv program på internet gör en bara upprörd och förbannad  eftersom det hakar sig hela tiden så man har lust att drämma sönder allt inom räckhåll.

 

tack för mig.

kärlek / ds



Kommentarer
Linkan

hahahaha bra hotell det verkar vara hörrni! ingen som bor där. hahahaha. är ni verkligen säker på att dom behövde folk?? :P.. jaja, idag hade jag iaf behövt er chillingar för jag har fått urinvägsinfektion och det gör pitt ont kan jag säga er!! jag döööööööör. kräftkärlek till 1000

2009-03-10 @ 00:58:27
URL: http://malinnyling.blogg.se/
dennis

Haha du idag och igår har jag fått slita som fasen kan jag berätta så den där ledighets dagen var vi värd kan jag berätta. Jah aj då var det därför du var på vårdcentralen eller? , jag och Emma som tippa på baggbrev, fan också så hade vi fel. all kärlek till dig.

2009-03-11 @ 18:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0