pengar & skit

Har vart och jobbat en sväng idag, har servera åt ett gäng utkklädda damer och herrar. Träffade på en Gubbe som blev helt facinerad av att jag var från falun och berättade minsann att han vart där och ränt, han undra även om det var mycket snö så här års. Plus att jag var en räddande ängel som kom med ett glas rött vin ( då jag först trodde han skulle ha öl) haha ja jag fick mig ett gott skratt iaf. Annars gick det rätt bra tror jag, de var ingen tragedi som inträffa iaf. Sen kan jag berätta att kolsyrat vatten heter brus, så gör inte som Emma och gå fram och fråga om en Loka för då står de där som frågetecken och undrar va fan det är man menar.

 

Just nu sitter jag här och är lite piss off för jag kollar mitt konto och då står  de nå skit om skyddat belopp, va fan menas med det. Ringer till mor och far men de hade då aldrig hört talas om det, så va fan är det frågan om kan man fundera över. jaja vi får hoppas det löser sig.

 

Ikväll blir det att dra ut och härja på byn, det känns bra och välbehövligt kan jag lova. vart en slitsam vecka och värre lä det väl bli. 

 

Tack för mig och på återseende.

kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0