Snö & slask

 

Ja idag har det inte vart så speciellt roligt väder, slask så in i helvete och när jag skulle gå hem från jobbet så yra snön som bara fan, man kunde knappt se någonting. Vart en lång dag på jobbet idag och det ser ut som om de kommer bli lika i morgon, känns ju inte direkt fem toast av fem men aja, vankas ju fin middag vid Emma & Malin till kvällen så det känns fin fint. Har inte hänt så mycket mer jag kan berätta för er, har nog lite mer att berätta om när vi kommer till torsdagen beror på vad det kommer utspela sig för bravader i morgon. Men jag kan säga att melodifestivalen i Sverige är ett stort skämt, hur i helvete kunde den där låten vinna? nej nu räknar jag mig som norsk för den norska vinnar låten är bra mycket bättre en det svenska bidraget, mycket bättre framträdande och sen spelar ju gossen fijolin, haha. Någon som är intresserad av att höra den så sök bara på " Alexander Rybak - Fairytale ". Ni kanske inte gillar den men det är min åsikt vad det gäller den där sång tävlingen som änton nordin skulle säga.

 

vi hörs när vi hörs, vis es när vi ses .

k-lek / ds



Kommentarer
linkan

vad har den där mört emma för norskt nummer?? ni får banne mig pallra er hem över påsk hörrni ni! <3

2009-03-18 @ 23:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0