Trött trött trött

Idag har jag jobbat i 8 timmar konstant hade en paus på 5 minuter när jag hann slänga i mig en macka. Sen har det vart full fart. Har  Serverat för första gången idag och det var rätt nervöst så här första gången men det var väldigt roligt också, att få testa på något nytt. För det andra var det ju bra att jag fick öva nu en gång innan vinterfest veckan drar igång för då ska ju både jag coh Emma servera på hotellet. Kommande vecka kommer bli väldigt intensiv vad det gäller arbete men vi siktar framåt mot helgen om två veckor för då tänkte vi köra på att vara dritt fulla. 

 

Efter jobbet blev det bara att dra hem till Emma och Malin och slappa i sängen framför film, kika på Alive som jag nog sett ett x antal gånger men det är en film jag kan se om och om igen, ja jo jag är rätt speciell vad det gäller film val. Drömkåken är ju en annan favorit också vilken Malin nyling hatar rätt hårt efter att jag tjatat om att se den i flera år nu. Men jag är inte ensam om att älska den filmen jag har stöd av en annan iaf, haha.

 

Nepp nu är det dags att sova för jag är helt slut i kroppen.

Ciao - kärlek / ds

 



Kommentarer
linkan

och vem skulle de vara som stöd??

den är så fruktansväääääärt uttjatad!

2009-03-11 @ 23:47:01
linkan

p.s fast jag gillar den tjocka gubben med båten!d.s

2009-03-11 @ 23:48:04
heast tjej

Du linkan nu ska du inte vara uppsnovsig. Jag har ett stöd från en person men kan icke uppge så här öppet vem den personen är, man han existerar faktiskt, tro det eller ej ;)

2009-03-12 @ 18:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0