Vinterfest veckan

Japp idag drar den igång och det är full fart nere på staden. Skulle vara någon slags invigning ikväll, inte för att jag har några planer på att gå dit men iaf. Föresten är de synd att inte du är här Malin för i morgon är det din dag här, det är nämligen barnens dag då, typiskt att du sitter där borta. Men du får väl ha en egen dag hemma då istället med en massa pyssel och mys ;) . Idag är jag död så idag blir det att bara slappa och inte göra någonting, i morogn ska det serveras på hotellet och kanske blir en liten utgång på kvällen, ja vi får se hur allt slutar.

 

Men som sagt tog vi en liten utgång i onsdags och det var trevligt måste jag säga, lite synd att vi begav oss till spor 1 för där var det knappt nå folk alls medans det var rätt mycket på malmen, men jag hade trevligt iaf. Men som jag alltid sagt så ska inte jag äga någon mobil när jag är ute på drinken, för jag hittar bara på en massa tok då, jaja det som skedde i onsdags kan vi väl bjuda på, Silje har iaf roligt åt det, haha.

 

På tal om bjuda så kan vi ta och bjuda på lite bilder från kvällen, Emma och jag hade tänkt att vi skulle ta en massa kort, tror ni det blev så? , nej. Men några blev dte iaf :) .

 

 

 

 

 

 

Föresten har jag gått och haft lite smått ont i magen för det här med Larz krizters biljett men som alltid här i livet  så finns man fader där och ställer upp och fixar åt mig, plus att han och mamma tyckte lite synd om mig idag för att jag inte hade ätit något och att jag inte orkade gör någonting så de förde över några hundra så jag skulle kunna gå och köpa mig en pizza, detta gjorde min kväll kan jag lova - Ni är guld värda !

 

Kärlek / ds 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0