vi testar nya väger som aldrig tycks ta slut.

Att de blir jobb denna vecka vill jag lova, så det är bara att bita ihop och blicka framåt .
För som sagt, efter regn kommer solsken.


I morgon ska EmmB b planka in på 50/50 festen (hon blev nekad biljett då hon inte kunde bevisa att hon hade åldern inne. ). Annars funderar hon på att bara hänga utanför som värsta groupien. Vi önskar henne all lycka, klä dig varmt det kan bli kallt.


På tal om Emma ja, jag tror jag måste skicka mina funderingar till någon annan än doktor stig, av svaret att dömma verkar han ju rätt blåst.



Fear is the heart of love.

/ds



Kommentarer
emmzidastar/girl

åh! love 50/50!!! <3<3<3 stig ær bæst!

2009-05-27 @ 00:00:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0