En sån dag.



 Igår skulle inte jag børja jobba førens vid halv tolv så en annan hade lång sovmorgon med andra ord, medan Emma skulle upp redan vid halv åtta. Men klockan fem øver åtta på morgonen kommer hon in och gastar øver att arvingarna var på tvn på nyhetsmorgon. En annan var ny vaken och fatta inte riktigt vad hon sa så hon kom in ytterligare en gång och vråla om att de var på tvn och då hajja en annan till och fløg upp ur sængen och drassla med tæcke och kudde ut till soffan. Och dær låg jag fast klistrad till arvingarna på tvn fram till 10 tiden och då var ju en annan klar vaken så de fanns ju ingen tanke på att somna om. Men snacka om att arvingarna førgyllde min dag, har vart lite halv deppit hær pga av vædret och att man inte fått sett solen på evigheter men en liten glimt av detta skøn sjungande band och allt blev på topp. De ær ju så galet bra att man inte kan finna ord. Så en annan gick med ett stort leende på læpparna hela dagen och tyckte att de var en riktig hejdundrande lillørdag. Så nu funderar jag och Emma øver om inte vi skulle till att fråga lasseman om inte han kunde skicka oss en signerad skiva, kanske han vill stælla upp på det kalaset , tycker faktiskt att vi ær værda det, haha

Det ær samma skøna kænsla som att svæva
det ær stunder som gør livet vært att leva.

Kærlek /
ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0