hot

I det grövsta laget kan man säga att vi blivit utsatta för.
Finns nämligen en riktigt lite hulligan där hemma som hotar med att vi kommer ligga riktigt pyrt till om vi inte kommer befinna oss hemma i sverige/ Falun / buschen den 27 december. Vi har tagit dessa hot på fullaste allvar och funderar allvarligt på om vi ska göra en anmälan eller inte. Dock kan  vi blunda för dessa hotelser och skita i anmälan om vi får något riktigt fint i utbyte, typ ett riktigt haderaj eller något liknande :) .


Lever livet i all sin glans, saknar dock solen en hel del och ber till vädergudarna om att den ska få kika fram under denna vecka. Vi jobbar vi lever vi njuter. Dock inte i går natt då nån jävla idiot står och ringer på vår dörrkloka klockan fem på morgonen och jag lovar er det var inte en eller två gånger det ringde nej de var då minst tio gånger, jag trodde fan jag skulle gå ner och slå på det jävla puckot som inte fatta att han ringde på fel klocka.

Veckans tabrage : - Emma kommer upp på söndag morgon och vrålar och skriker om att jag tagit tabrage på hennes pizza som hon skulle ha som bakis mat, vi kunde senare konstatera att hon själv tagit tabrage på den på natten då hon kommit hem från krogen dock finns det ingen minnes bild av detta. då kanske ni undrar hur vi kan veta att fallet var så, jo för detta har nämligen hänt förut att jag fått skulden för att ha ätit upp hennes räk macka men i det fallet hittade vi räkor på köks golvet vilket kunde utesluta mig i teorin som boven, eftersom jag gick direkt in och la mig och sov. Vad som uteslöt mig denna gång var att en annan ställt sig och gjort stips och korv mitt i natten, alltså kan jag inte ha hittat pizzan för då hade jag nog skitigt i de där med strips & korv, sen kan vi väl bara tillägga att de låg strips över hela golvet vilket bara jag lyxas med.



Nej nu blir det hem och ladda inför bonde söker fru Roger - Fest

Vi ses när vi ses, vi hörs när vi hörs.
Kärlek/ ds


 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0