När ens största farvågor besannas


Har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv, som en rysning genom hela kroppen.
som om hela världen rasat samman på en enda sekund.
Du ska veta att jag tänker på dig dag som natt och det enda jag vill är att du ska bli bra!

And if somebody’s going to make it
then this somebody ought to be you - v


_ _ _ _ _


Biblioteket med en cafe latte i min hand. Det är nog det mest intressanta jag kan berätta för tillfället. Har en känsla av att det inte kommer bli ett så bra inlägg idag så tänkte att jag kan bjuda på lite bilder istället från vårt liv här.



Camilla & Emma b så där festligt på halloween




 Mer halloween




Mer mer mer




C & E är så där lagomt dyng




förkula hemma vid oss




Monica & Maria var också med




Emma b var självklart med




hmmm vi kænner nog inte igen det hær.




vardagsummet och lite av köket ( dörren går vidare till det andra sovrummet/förådet)




Vill även tacka Malin nyling för dagens största glädje stund, ditt blogg inlägg om tjg väckte många underbara minnen och tror jag läste hela inlägget med ett stort leende på läpparna, så tack för det!


Det får nog vara allt för idag.
Ta hand om varandra där hemma, jag saknar er!
Kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0