packat & klart


Eller kanske inte. Men biljetterna hem ær iaf bokade nu så nu ær allt spikat før att få fira Julen hemma, kænns mycket mycket bra vill jag lova. Skulle kænnas riktigt konstigt om jag inte fick spendera min jul med M & P . Så snart ses vi mina kæra vænner. Føresten Linkan så undrade min pappa om du kommer till oss och ær jultomte iår också, han ræknade næmligen med det sa han.

Nej nu blir det en vænda i staden. sen blir det att komma in i rætt stæmning infør kvællen.

Tack M & P før paketet, blev kjempe glad! <3


Ta hand om Varandra!
Vi ses nær vi ses, vi hørs nær vi hørs!
Kærlek / ds


Kommentarer
linkan

det vet du väl! klart jag ska vara tomte! du behöver inte vara orolig bernta ;)

förresten, vilket datum blir det ni kommer hem? kom ihåg också att ni måste stanna över min födelsedag annars ligger ni pyrt till!

2009-11-15 @ 16:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0