The feelings that I feel when I feel

Sitter och har en sån där myr mys stund  bara för mig själv. Det är jag, Biblioteket, en cafe latte och riktigt bra musik som spelas i mina öron, tror det kallas livs njutning på hög nivå.

När jag fastnar för en låt, då gör jag verkligen det. Kan sitta och lyssna på samma låt om och om igen.
Tänk att musik kan förgylla ens liv på så många sätt.

Now, I can't behave
I feel it in my feet on the streets
But don't you know?
There's something I can feel when I breathe

Donkeyboy -
Lyssna & njut!

http://www.youtube.com/watch?v=V_WQ6u9os50&feature=related - Orginalet

http://www.youtube.com/watch?v=55S_L-9FsQs&feature=related - acoustic





And I keep telling my reflection
Kärlek / ds

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0