A B C


Jaha då har en annan invaderat biblioteket igen då, inte fixat internet hemma æn så då får det hær duga bra. Har precis slutat på jobb så jag tog mig en svæng øver hit. Emma slutade tidigare æn mig idag så kan tænka mig att hon ær en aning fundersam øver vart jag ær nu. Man kan ju alltid hoppas att hon fått før sig att gøra mat tills jag kommer hem, men om sanningen ska fram så tror jag faktiskt att hon ligger framfør tvn på soffan och sover.
Idag har vi vart på jobb igen och det går bættre och bættre før varje dag, man kommer mer och mer in i allting. Men samtidigt blir det nya grejer man ska læra sig før var dag som går, men det ær roligt så det ær ingeting som tynger ens axlar.

Snart ær det helg igen då och blir det nog utgång med norska jenterna igen och den hær gången skulle vi nog testa på en ny krog, æven fast harvis verkar ligga varmt om dessa jentors hjærtan. Men tror det kommer bli riktigt roligt.


Till dig Malin nyling så kan jag berætta att bilder kommer komma ut så du behøver inte grina øver det sen så skulledu gærna få skænka lite glædje genom att slå oss en signal någon dag nær du får tid. Kan æven berætta att heman hunters har en konsert hær næsta torsdag ;) . " jag heter klimpen och jag ær jætte bra, jag spøar glasøgon ormar varenda jævla dag" , det var nog allt jag hade på hjærtat att berætta før just dig.

Både jag & Emma ær en aning fundersamma varfør inte våra pæron ringt och frågat oss om hur det går på nya jobbet, antingen tror de væl att vi tagit tabrage på allt eller så tror de væl att de går great.

Nej nu ska nog jag gå hem och spise lite samt lægga mig på soffan och vara død ett tag, måste vila føtterna. Ett par nya jobb skor ær ett måste, først på listan.


Hoppas ni dær hemma bara har det bra.
vi hørs nær vi hørs vi ses nær vi ses.
Kærlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0