just a small town girl


Nu känns det som de händer så mycket runt omkring. Dagarna bara rusar förbi. I helgen är det halloween och Camilla tycker jag och emma ska hänga med henne på galej och det är ju inte vi bang på heller, dock gäller det utklädnad, ja men va kul vad ska vi vara för något då. Räcker det inte med att vi är grisfula och svaret var nej, så vi måste fixa någon slags outfite. Så helgen är fullt planerad skulle jag tippa på, för fredagen blir lugn eftersom vi ska på jobb på lördag.


Sen kan jag med glädje berätta att vi ska få se och lyssna på Lars winnerbäck den 10 november för då kommer han hit till Kristiansand, kan det bli så mycket bättre, nej tror faktiskt inte det. glädjen är på topp.


För det tredje så drömmer man skit skumma saker när man är här, drömmer om personer jag knappt känner eller människor jag inte hört eller sett på evigheter, undra om det är något slags tecken på att man ska börja höra av sig igen eller om man bara sluter ett kapitell av sitt förflutna. Ja vilket som så är det riktigt skumt.


Föresten har nu jag och löken bestämt att när vi blir gamla och flintskalliga ska vi i eliten ta över sorento, känns bra att man har framtids planer.

Nej nu är nog det enda som fattas i mitt liv lite sol, den har vart på vift för länge känns det som.








Nej nu ska jag nog gå hem och överaska Emma med lite pannkakor, då blir hon nog glad ska ni se!

Tack för mig.
Kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0