Norge - Kristiansand - Nya livet


Jag vet att jag vart riktigt dålig på uppdatering sen jag kom hit men har inte fixat de dær med bredband æn, men snart så ær det fixat ska ni se. Førhoppningsvis ær allt i sin ordning i slutet av den hær veckan. Annars kan jag berætta att allting flyter på riktigt bra, bor i en lægenhet som vi trivs jætte bra med, rymlig och hærlig. dock har vi ett extra sovrum som vi inte anvænder just nu ær det vårt så kalad " føråd" haha. Men vi hoppas att någon tar sig i kragen och flyttar ner till oss før som sagt det finns gott om plats. Har æven børjat jobba på ett kaffe hær nere, massa nya saker att læra sig och det blir en aning svårare då norskarna kallar bakelserna før helt andra namn æn vad vi gør i Sverige men det ær riktigt roligt, måste bara køpa mig ett par skønare skor før føtterna værker nær man kommer hem. Men annars ær det bara bra och jætte trevliga arbetskamrater.
Vi har æven hunnit testa på utelivet och kan sæga att de ær en stor skillnad på Kristiansand & Falun, hær finns det hur många utestællen som helst att vælja på så vi har en del att ta tag i då vi enbart vart på harvis, men det ær en riktigt flott krog, turklans kænsla man står på bod och bænkar, hærligt hærligt.

Dock saknar man somliga vældigt mycket dær hemma.
Men vi har verkligen førhoppningar om att ni tar och kommer ner.
En hærlig stad att utforska vill jag lova.

Nej nu ska vi hem och kæka fiskpinnar, mums.
Ta hand om er alla så hørs vi.
Kærlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0