Sista kvällen


Nu har vi kommit till den sista kvällen hemma i Sverige /boda och det känns väldigt väldigt overkligt. Kan inte riktigt förstå att jag kommer befinna mig i Kristiansand om ett dygn. Men känns ändå väldigt spännande och tror att det här kommer kunna bli riktigt bra. Bara vi får jobb så är ju allt fixat för boende har vi ju redan och lägenheten känns riktigt nice. Maria kommer och möter upp oss i morogn också vilket är väldigt bra eftersom vi antagligen kommer se ut som två bortappade själar.


Kommer däremot sakna alla nära och kära här hemma väldigt mycket.
kommer nog kännas riktigt tomt ett tag men jag hoppas verkligen att folk kommer komma och besöka oss nu för det var väldigt dåligt på den fronten under vå förra tripp.
Men som sagt, ni vet vilka ni är och ni betyder oerhört mycket.
tack för allt!


Nu ska jag packa klart, sen ska jag ta och krypa till kojs och spendera min sista natt i min alldeles egna säng.


ha det bra så hörs vi gott folk.
Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0