7 september 2009

Måndag igen då och det känns som om veckorna bara flyter ihop.
Den här veckan har far åkt iväg för att spendera veckan upp i Tandådalen så jag och mor är ensamma, så en annan tänkte ju att vi skulle få lite ensam tid men så blir det dock inte, morsan ska bort varende kväll på någonting så jag får roa mig bäst jag vill på egen hand. Men i vilket fall som helst så ska mor lära mig att virka, hade tänkt börjavirka mig en möss . Eftersom min far klagar på att jag har allt för få hobbys här hemma så måste an väl ge något nytt en chans. Men att hitta någonting att göra här ute är inte lätt vill jag lova, vi måste fan bo mitt ute i ingenmansland.
Ja vi får se hur det kommer gå med mitt ny infunna intresse, kan ju hålla er uppdaterade, haha.


Har iaf infört en ny tradition och det är att vi varje söndag har någonslags av söndags mys. Var på bio förra söndagen vilket vi var igår också, dock var filmen vi såg igår riktigt riktigt kass så för guds skull se inte district 9.Men är än mycket fin tradition vi börjat med för det lättar upp stämningen på veckans mest deppiga dag. Nu på söndag ska vi nog spela bingolotto och förhoppningsvis efteråt se filmen män som hatar kvinnor så vi sedan kan gå på bio  på uppföljaren till den filmen någon annan söndag här framöver.
Kan även berätta att igår när karlsson skulle skjutsa hem mig så blev vi stoppade av polisen nere vid liljans skolan, liljans skolan av alla ställen och jävlar va fort fram rutorna åkte ner, haha. blev lite i choktillstånd där ett tag efterso vi inte fatta någonting vad de gjorde där men karlsson fick bara blåsa och visa körkortet så allt gick fin fint, men kan väl tänka mig vilket snack det måste gå på byn nu. För vilket jävla snack det blir när man bor i en sån här liten by.


Nej den här veckan ska nog jag & Emma sätta oss ner och diksutera fram vart vi ska spendera vår närmaste framtid någonstans, någon som har något förslag kanske?


Hittade föresten ett väldigt bra citat idag.
" Meningen med livet är att fylla livet med mening"


take care.
Kärlek / ds


Kommentarer
SiljeVanilje

Kom dokker telbake tell narvik, d va en bra plan elr hur?? :)

2009-09-14 @ 21:50:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0