å å å å

alltså fy fan, hur dum får man bli. jag fattar inte, hade verkligen lovat mig själv och ändå så gör jag det.
så egentligen är det väl med all rätt att jag går runt med ågren, undra bara hur länge den ska hålla i sig.
åhhh hur jävla dum man får bli. hur kan man svika sig själv så grymt mycket.
Nej nu kommer kräftan hit snart så ska vi ta livet av oss ilag för han hade tydligen också ågren över något dumt han gjort. så skönt att veta att man har riktiga vänner som ställer upp så här i lite tuffare tider, haha.

Nej nu först blir det att ringa till schmidtan.
tack för mig.
kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0