Ett ögonblick i sänder


Idag har vi vart i sundborn på kyrkogården för att urnsätta min morbror, det var mycket fint.
Som min kusin beskerv det, nu är ni alla fyra tillsammans, så som det var meningen.
Vi ses på andra sidan.

Annars går det riktigt fort i svängarna nuförtiden, igår satt jag och emma hela dagen och visade intresse på lägenheter och nu har vi fått svar från tre som verkade intresserade och en av lägenheterna är helt och hållet våran om vi vill ha den. Känns riktigt bra eftersom den är modern och snygg plus att den ligger mitt i centrum samt att det är en trea, så jag och emma får varsitt sovrum och hyresvärden verkar vara hur trevlig som helst. Det hela känns mest som en dröm, helt underbart vill säga!
Så inom en snar framtid drar vi, nu börjar framtiden verkligen ta form, det tackar vi för.


I söndag höll vi som vanligt i våra traditioner och hade söndags mys, drog in på bio och såg på "flickan som lekte med elden" den var faktiskt bra måste jag säga, även fast jag tycker att "män som hatar kvinnor var bättre". Men var helt klart en film värd att se, dock var vi nog egentligen en aning för trötta och slitna för bio, men man måste ju hålla traditionen om söndag mys vi liv. Nu på söndag har vi siktat in oss på beck, något att se fram emot!

I onsdags gott folk ska jag överaska er rijält med att berätta att jag och Emma hade en friluftsdag.
Vi tog och packade en massäck och pumpade cyklarna, sen drog vi ut på vårt äventyr, nämligen att cykla runt liljan och det var mer slitsamt än vad vi hade kunnat ana för det vara bara upp och nerför hela tiden och en sån här ansträgning har inte jag och Emma gjort på hela sommaren. Men det var riktigt mysigt vill jag lova, var en sån där perfekt höst dag med en massa sol och vacker natur. Slutligen när vi kommit runt sjön så begav vi oss ut i skogen till skommatjärn för att grilla korv. Gjorde upp eld och täljde grillspett och grejer, jo ni vi kan faktiskt om vi vill. När vi kom hem efter en heldags utflykt var vi helt slut och kände oss riktigt nöjda över vad vi presterat.

Föresten vill jag bara säga ett stort grattis till dig Silje, hoppas du får en helt underbar dag!




It's times like these you learn to live again
.



Kärlek / ds




Kommentarer
SiljeVanilje

Æ e storimponerad over dokker, hadde vært kos å vært på høsttur me dokker! :)

Å takk før hælsning Dennis, du e bære skjønn! <3

Glede mæ tell å høre om kristiansand! :)

suss&klæm

2009-09-29 @ 19:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0