höst höst höst


Nu har verkligen hösten slagit till på allvar det är grått, blåsigt och förbannat kallt, är nog bara en tidsfråga innan snön kommer singlande genom luften och landar lätt på den brun/gröna marken. Förhoppningsvis har jag hunnit härifrån innan det sker, för det är alldeles för tidigt för snö än.

Helgen har passerat och jag hade en riktigt trevlig helg måste jag säga, spenderade min fredag med TJ & Emma b och det är alltid lika trevligt, satt och grundade med dessa brudar plus fröbom & Jonas sen bar det av till etage där det var riktigt mycket folk, rätt typiskt att nu nr vi äntligen börjar tycka att utelivet i falun har nån mening så ska man snart åka här ifrån, fast kanske är det lika bra. Lördags kväll spenderade vi i rättvik på bowlingen, jag Emma & Karlsson vilket var ett smart drag eftersom krogen i rättvik alltid är lika rolig att besöka. Efter det körde vi på efterfest i bingsjö till tidiga morgon timmar. Söndagen innehöll självklart vår härliga tradition söndags mys. Åkte in och käkade först på china thai sedan drog vi vidare till bion och såg på beck och hela den kvällen var med blandade känslor kan jag berätta. Gjorde riktigt ont i hjärtat att tänka på att detta var det sista söndags myset på väldigt väldigt länge. Söndags myset har förgyllt många söndags kvällar med massa skratt & glädje, det kommer ligga varmt om hjärtat när vi befinner oss i norge land. Så Tack till er Emma, Karlsson, Sebbe & Sara!


Ett speciellt tack till dig Malin nyling också för gårdagen, en massa skratt och en massa förbjudna äventyr. Men det var riktigt lärorikt och jag tyckte du verkligen gick in i din roll som kör lärare, bra jobbat!


Biljetter är bokade och på måndag morgon klockan sex börjar vår resa till Kristiansand och vårt nya liv där!
känns som tiden är inne och som vi är redo för detta äventyr.


Fick även en beatles T-shirt av min fader igår - tack för det!


Mycket tack idag, men det blir lätt så när man är omgiven av underbara människor.

Kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0