LAN - Natt

Nu sitter jag här med fröken Nyling och Lanar, var tydligen tvungen att detlta då ingen annan av hennes vänner ville ställa upp så ja vad gör man. Har precis avslutat ett parti poker, det gick på skit. Malin sitter och spelar robinsson, enligt henne ett utav de bästa spelen som någonsin gjorts.
Tydligen skulle hon försöka ha någon slags Lan kväll i morgon också, tur att en annan har andra planer.
Av senaste ryktena som gick skulle hon tydligen bjuda på varsin chips påse och en läsk för att locka dit lite folk. Hon har även köpt nya flaschiga hörlurar för ca 2,500 pix . tydligen något utöver det vanliga så som hon skryter.




Fick även den bild skickad till mig idag från Tilda J
hoppas du haft mycket glädje av den !





Nej nu måste jag tydligen dra, verkar som om jag måste hjälpa henne med någonslags frågesport om hästar, kul.
nicht. hoppas hon somnar över tangentbordet snart.


http://www.youtube.com/watch?v=GIhcL8K4shg
- så kungligt klipp, tacka vet jag Björn Gustavsson!

kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0