lugna gatan

Igår hade jag en riktigt mirmys dag och kväll, hade så kallad kvalitets tid med mor och far. Var en sväng till staden på dagen och handlade lite grejer. Kom hem och då drog jag och morsan ut i skogen för att plocka svamp, alltid lika mysigt alltid lika rädd för björn. Sen blev det kräfter och en massa mys framför tvn med kort spel och gamla filmer från när jag var liten. och självklart blev det att kika in dirty dancing, en helt sagolikt bra film. m & p - tack för allt!


Idag håller jag på att städa och rensa urlite kläder , känner att det behövs plus att de gör mamma lite extra glad ;) sen ikväll bär det nog av till enviken till Emma B och lite festligheter.
Tänkte jag skulle hänga lite med mina grisfula, vi hör ihop.


Föresten kan jag berätta en liten sjuk grej för er att enligt tilda hade jag och emma världens storbråk i onsdags, vi  stod tydligen och putta på varandra och grejer, det roligaste av allt är att varken jag eller emma kommer ihåg att något utav detta har inträffat så frågan är ju om Tilda bara tullat ihop det eller om de är sant, i vilket fall som helst hade hon inte fått reda på vad det var det handlade om, då hon försökt stoppat oss hade emma bara gall skrikit håll käften. så ja vad ska man säga, vilka jävla nötter vi är, haha.
( antar att de handla om vem som käkat mest kräfter iår)


dusch
fix
grundning
supning


ja då var det bara att ta tag i i nummer ett på listan.
ciao .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0