När livet ger en pirr i magen

Har precis vart ute i skogen och plockat kantareller med mor min och jag kan säga ett det var riktigt mysigt, luften är så speciell ut i skogen och man känner sig så fri, ja jag är nog en liten natur människa innerst inne. Det enda som stoppar en från att ta lång promenader i skogen är alla dessa björnar som springer omkring, kul om man stöter å en sån då kan man vinka hej då till livet.

Annars har jag och emma spenderat tid å att kika in lägenheter i kristiansand eftersom vi tror att det är dit vi kommer dra oss, ja vi gillar verkligen Narvik men samtidig känns det som om man kankse bör testa på någonting nytt också och efter att vi kikat på en massa fina lägenheter i kristiansand känns det som om det kommer bli vårt nästa mål, känns spännande. Men Narvik kommer alltid ligga varmt om hjärtat ;)


Helgen som passerat har vart riktigt händelserik och rolig. Spenderade fredags kvällen hemma vid kräftan med mina fina vänner eller ska jag säga fula?, för som sagt snygga är vi ju inte nej vi är nog närmare bestämt grisfula.
Lördagen gick till att åka hem till Anna och fira hennes 20 års dag samt att det blev som ett litet avsked då stassing tjejerna drog till Stavanger i går. Blev en etage kväll som vi alla hade riktigt trevligt på så det tackar vi för.

I måndags var jag och fikade med Schmidt för att ta lite farväl, känns riktigt skumt att inte vi kanske kommer träffa varandra förens till nästa sommar. Det är riktigt långt dit, för långt! men om de blir så att vi drar till Kristiansand kommer vi ju kunna åka och hälsa på varandra över någon helg och festa ilag och det skulle ju vara guldvärdt.


Förhoppningsvis har vi även fått Malin Nyling på lite positiva tankar om att hänga med till vårt grannland, skulle vara riktigt roligt om du ville hänka på denna gång!


Malin schimdt, du fögyller då bara mitt liv med en massa glädje, tack!




Nej nu blir det duschen.
kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0