Ananas

- har du nå rök?
- ja ut i skotern..
(tystnad)
- har du ananas i påsen?
- ö.. neeeej
- Nej för jag bär inte ananas
- nehe okej..?!?
- Nej ananas är en jävla homo frukt.

Ibland kan även norsk film industri få till det, haha.


Idag är det måndag igen och det känns rätt bra, speciellt skönt att veta att man är fri kommande helg.
Sista april och allt väntas, så vi funderar rätt skarpt på att vi ska tutta eld på någonting, för att följa våra svenska traditioner. Antingen tänder vi eld på kyrkan eller möjligen blir det rosa pantern eller så gör vi helt enkelt så att vi tänder eld på oss själva mitt på torget, då måste vi ju komma med i avisen iaf.

Ser även fram emot denna vecka då Malin schmidt & CO kommer hem från deras trip, dock lite knäckt att jag inte kan vara där hemma och träffa dem, men mallan ska slå mig en signal så fort som hon bara kan och jag glädjer mig till att få höra om alla deras bravader. Dem är några jag har saknat väldigt väldigt mycket!





nu väntas mat, kos och paradise hotel - en av mina höjdpunkter för dagen.
Kattis höjdpunkt är när hon får gå och lägga sig
så här brukar det låta.

- Varje morgon när jag vaknar längtar jag bara tills de blir kväll så jag får gå och lägga mig.


Tack för mig.
Kärlek/ ds




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0