det ligger i luften


Idag har vart en sån där mys dag, drog iväg på jente tur till lager 157 med mina fin fina vänner.
nya höst/vinter stövlar inhandlades och jag ser faktiskt fram emot hösten, naturen är som vackrast då samt att man får kosa till det med levande ljus och allt som hör där till och när allt fallar på plats känner man verkligen lugnet som infinner sig, man får ro i själen.
Ser även fram emot att få komma in i en vanlig vardag, en vardag som innebär jobb och ansvar.
Har levt loppen lite för länge nu känns det som och jag börjar helt ärligt att tröttna.


Helgen som passerade var en riktigt trevlig sådan.
Fredagen spenderade vi ute i buschen på en kräftskiva med en massa trevligt folk.
dock drog en annan & tilda j hem rätt tidigt, haha - elit.
Lördags kvällen bjöd på en riktigt trevlig utekväll i falustad och förfesten var framför allt en riktig höjdare
vi säger bara stämning, stämning,stämning. Drog senare till rådis och avslutade kvällen i falustad med åh.
Men om ni trodde att de var slut där så tar ni fel för en annan drog till linghed på efterfest och kom nog inte i säng förens vid 10 på morgonen, riktigt trevligt måste jag säga. Men Sliten var ordet på söndagen vill jag lova, hade mest bara lust att skjuta huvudet av mig. Men vi får verkligen tacka för en förträffligt bra helg.



I want to take care of my memories, welcome me, welcome me tonight.
There's been tragedies and hard times,
There's been luck and real good times, the magic spellbind.


world peace
kärlek/ds





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0