Det ska aldrig vara lätt


Nu har tiden kommit och det är dags att ta ett nytt kliv ut i världen.
Har ju vetat det här ett bra tag nu men ändå känns det så plötsligt, att det faktiskt redan är dags.
Men jag ser ljust på framtiden och tror faktiskt att det här kommer bli bra.
Men som sagt det ska inte gå helt smärtfritt och komplikationerna är ett faktum
men lösningen kanske finns närmare än vad jag först trodde och jag skulle bli förträffligt jävla glad
om schmidt & Tessi + komp skulle flytta ner till mig, den tanken värmer i själen vill jag lova.
Föresten hoppas jag även att Pär ger upp planerna om sthlm och kommer ner till mig istället.
Helt enkelt, alla är välkomna.


Vill passa på att tacka alla brudarna för lördagen, Hade verkligen hur trevligt som helst och fick en helt underbar
avslutnings kväll. Vad mer kan man begära? - Ni är helt oslagbara <3


Det ska aldrig vara lätt att säga Hej då och som Malin säger " men Denise vid det här laget bör du väl vara van"
och jag skulle ljuga rätt stort om jag inte höll med, men det gör ingen skillnad för det gör lika jävla ont varje gång. Och på något vis känns det som om den här gången kommer bli värst, kommer sakna mina nära och kära så sjukt mycket att jag inte ens vill tänka på det. Men jag vet ju att vi alla syns snart igen och på så sätt känns allt lite lättare. tack för all den kärlek och glädje ni tillför mitt liv.

I morgon bär det som sagt av och jag är överlycklig av att jag får sällskap av Emma b ända till Oslo, men kommer känns riktigt skumt att hon inte sätter sig på tåget med mig ner till Kr.sand.
men vi kommer att fixa det här, du och jag på varsitt håll men ändå alltid tillsammans.


Malin Nyling tack för avskeds gåvan, jag lovar dig att kudden ska få en alldeles speciell plats och brevet åker upp på kylskåpet så att jag dagligen blir påmind om vilken fantastisk vän jag har här hemma.


Dags att tacka för sig och krypa till sängs.
imorgon börjar det nya livet :)

All kärlek till er
/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0