tomhet


vaknade i kr.sand och somnar i boda, allt känns bara så omtumlande och väldigt tomt. visste att det skulle göra ont, men inte så här ont. Känner en stor lättnad över att vi drar till classic i morgon
för annars vet jag fan inte om jag hade klarat detta.
Sista veckan har bara rusat iväg men den har bjudit på så mycket glädje, kärlek & värme så tack till alla involverade för att ni gjorde den sista veckan till något minnesvärt.


Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
Det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
Men mycket vill ha mera.



på återseende gott folk.
Kärlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0